• info@erec.co.ir
  • +98 031 36244002-9
استقرار میز خدمت در شرکت برق منطقه ای اصفهان
تاریخ : دوشنبه 16 بهمن 1396
گروه : اخبار عمومی
تعداد بازدید : 281 بار
چکیده : به منظور ارائه خدمت به موقع ، سریع و آسان و همچنین ارتقاء رضایت مندی ارباب رجوع ، میزخدمت در ورودی شرکت برق منطقه ای اصفهان استقرار یافت .

استقرار میز خدمت در شرکت برق منطقه ای اصفهان

به منظور ارائه خدمت به موقع ، سریع  و آسان و همچنین  ارتقاء رضایت مندی ارباب رجوع ،  میزخدمت در ورودی شرکت برق منطقه ای  اصفهان استقرار یافت .

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای اصفهان جهت ارائه خدمات مناسب ، اطلاعات و راهنمایی لازم به ارباب رجوع  در ارتباط با  فرایند خدمت  فضایی  مناسب  برای  مراجعه  ارباب رجوع  به عنوان  میزخدمت  در شرکت  برق منطقه ای اصفهان تخصیص یافت .

این گزارش حاکیست: اساسا احترام و تکریم ارباب رجوع و بدست آوردن رضایتمندی مردم در سیستم اداری ،هدف نهائی طرح تکریم است که در بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور ، به همه دستگاه های اداری ابلاغ گردید که در طبقه همکف یا ورودی ادارات دولتی میز خدمت تشکیل شود و افراد مطلع و مقام تصمیم گیر در آن حضور پیدا کنند و ارباب رجوع در همان واحد به پاسخ خود برسد.

گزارش مذکور وظایف میز خدمت را ارائه اطلاعات و راهنمایی‌های لازم به مراجعان در ارتباط با امور مربوط ،دریافت مدارک و درخواست‌های مراجعان ، انجام امور و درخواست‌های متقاضیان در صورت امکان، در غیر این صورت اعلام تاریخ مراجعه بعدی یا زمان ارائه خدمت نهایی به مراجعان و دریافت نتایج اقدامات انجام شده از واحدهای ذیربط و اعلام آن به مراجعان و هدایت مراجعان به واحدهای مرتبط در موارد بسیار ضروری، پس از انجام هماهنگی با واحد اقدام‌کننده ذیربط برشمرد.

گفتنی است: کلیه خدمات  مربوط به ارباب رجوع که بصورت الکترونیکی قابلیت انجام دارد در این شرکت شناسایی شده  و در حال پیاده سازی می باشد. 


خبرنگار: رضا عارضی


اخبار مرتبط :
اخبار مرتبطی یافت نشد

نظرات :

ارسال نظرات
نام :
ایمیل :
متن :
ثبت انصراف
آمار بازدیدکنندگان   کل: 1877946     امروز: 4668