مناقصات عمومي 960/1018 و 960/1019
 سه شنبه 24 بهمن 1396       گروه : آگهی مناقصه و مزایده       تعداد بازدید : 1445 بار
موضوع مناقصه:تهيه و حمل مصالح مورد نياز و انجام عمليات ساختماني مربوط به پست...

آگهي مناقصات عمومي 960/1018  و 960/1019

 (شماره­ هاي 200961188000063  و  200961188000064  در سامانه ستاد)

شركت مناقصه گزار: شركت برق منطقه ‏اي اصفهان

شماره مناقصه

موضوع مناقصه

مبلغ تضمين شرکت در مناقصه (ريال)

شرايط و  الزامات ورود به مناقصه

960/1018

تهيه و حمل مصالح مورد نياز و انجام عمليات ساختماني مربوط به پست 230/63/20كيلوولت GIS  طالقاني(طيب) واقع در شهر اصفهان

2.000.000.000 ريال

دارا بودن گواهي­نامه صلاحيت پيمانکاري معتبر با حداقل رتبه چهار ابنيه به همراه رتبه پنج نيرو يا تأسيسات از سازمان برنامه و بودجه

960/1019

تامين مصالح مورد نياز و تکميل عمليات ساختماني و تأسيساتي پست230/63/20 كيلوولت پاکدل(GIS) واقع در شهر اصفهان

420.000.000 ريال

دارا بودن گواهي­نامه صلاحيت پيمانکاري معتبر با حداقل رتبه پنج ابنيه به همراه رتبه پنج نيرو يا تأسيسات از سازمان برنامه و بودجه

 

نوع تضمين شرکت در مناقصه: ضمانت­نامه معتبر يا فيش واريز وجه نقد, بحساب سيبا 2175090204008 با مبالغ فوق الذکر در وجه شرکت برق منطقه ­اي اصفهان

نحوه دريافت و تحويل اسناد مناقصه: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت و تحويل اسناد تا مبادله قرارداد، با مراجعه به "سامانه تداركات الكترونيكي دولت(ستاد)" به آدرس www.setadiran.ir امكان ­پذير خواهد بود. (اطلاعات تماس "سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد)" جهت انجام مراحل عضويت در سامانه و دريافت گواهي امضاء الكترونيكي(توكن): مركز تماس: 41934-021 ، دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768-021 – تماس با كارفرما، در صورت لزوم در ساعات اداري روزهاي كاري با شماره 36270820-031)

مهلت دريافت اسناد مناقصه: از ساعت 09:00 صبح روز چهارشنبه مورخ 1396/11/25 تا پايان وقت اداري روز دو­شنبه مورخ 1396/12/07

مهلت و محل تحويل پاكات مناقصه:  نسخه الكترونيكي كليه مدارك و مستندات مناقصه بايستي حداكثـر تا ساعت 09:00 صبح روز شنبه مورخ 1396/12/19  در سامانه تداركات الكترونيكي دولت(ستاد) بارگذاري و نسخه فيزيکي آن نيز در موعد مذکور به آدرس : اصفهان، خيابان چهارباغ بالا، دبيرخانه شركت برق منطقه‏اي اصفهان تحويل گردد.

زمان و محل بازگشايي پاكات مناقصه : ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ  1396/12/21- سالن كميسيون معاملات ساختمان معاونت مالي و پشتيباني شركت برق منطقه ‏اي اصفهان

شرايط مناقصه:

  • به پيشنهادهائي كه فاقد سپرده يا امضاء، مشروط و مخدوش بوده و يا پس از انقضاء مدت مقرر در آگهي واصل شود ترتيب اثر داده نخواهد شد.
  • ساير اطلاعات و جزئيات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است.

خبرنگار: رضا عارضی


اخبار مرتبط :
اخبار مرتبطی یافت نشد

  • کل: 2038941
  • امروز: 5287
  • آدرس: اصفهان - چهارباغ بالا - شرکت برق منطقه ای اصفهان
  • تلفن:9-36244002-031 شنبه تا چهارشنبه 7 - 16
  • دورنگار: 36244022-031
  • کد پستی:8173751387
  • صندوق پستی:81465-948
  • پست الکترونیک: info@erec.co.ir
  • تلفن روابط عمومی: 36277522 - 031
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به شرکت برق منطقه ای اصفهان می باشد
AGRA Cms