در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک، تکریم ارباب رجوع و افزایش و پایش رضایتمندی از خدمات شرکت ، وب سایت شرکت برق منطقهای اصفهان سامانه اینترنتی رسیدگی...
همزمان با رونمایی از دو سامانه رسیدگی به شکایات و تردد ارباب رجوع
وب سایت شرکت برق منطقهای اصفهان بازطراحی و به روز رسانی گردید

در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک، تکریم ارباب رجوع و افزایش و پایش رضایتمندی از خدمات شرکت، وب سایت شرکت برق منطقهای اصفهان، سامانه اینترنتی رسیدگی به شکایات و سیستم ثبت تردد ارباب رجوع توسط کارشناسان دفتر فنآوری ارتباطات و مدیریت اطلاعات بازطراحی، ارتقا و بروزرسانی گردید.
به گزارش روابط عمومی برق منطقه ای اصفهان، مهندس محمدحسین روحانی، معاون برنامه ریزی و تحقیقات این شرکت به روزرسانی سایت را در راستای انجام دستورالعملهای ابلاغی و یکسانسازی تارنمای دستگاههای اجرایی و همچنین استفاده از تکنولوژی به روز طراحی، عنوان داشت و در این باره گفت: از جمله ویژگیهای طراحی جدید وب سایت شرکت، میتوان به طراحی واکنشگرا (Responsive) جهت سازگاری و نمایش مناسب در موبایل و دستگاههای مختلف اشاره نمود.
مهندس روحانی اضافه کرد: ساختار منسجم بخشهای سایت، دسترسی آسان به خدمات الکترونیک، شناسنامه آنها و دیگر خدمات و اطلاعات شرکت، بهینهسازی برای موتورهای جستجو و همچنین افزایش سرعت بارگذاری از دیگر امکانات وب سایت جدید میباشد.
معاون برنامه ریزی و تحقیقات برق منطقه ای اصفهان افزود: سامانه اینترنتی رسیدگی به شکایات شرکت برق منطقهای اصفهان با هدف رسیدگی به شکایات عموم مردم و شرکتها، ارائه خدمات الکترونیک در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک و تکریم ارباب رجوع و افزایش و پایش رضایتمندی از خدمات شرکت، طراحی، پیادهسازی و بکارگیری گردید.
وی امکان ثبت شکایت، ثبت مراحل رسیدگی و پاسخ، پیگیری وضعیت شکایت و اخذ بازخورد و رضایتمندی شاکی را از جمله توانمندیهای این سامانه عنوان نمود و گفت: سامانه مذکور نیز توسط کارشناسان دفتر فن آوری ارتباطات و مدیریت اطلاعات با همکاری دفاتر روابط عمومی و حقوقی راه اندازی گردیده است.
وی اذعان داشت: ارسال پیامک مراحل رسیدگی و پاسخ به شاکی، طراحی واکنشگرا جهت سازگاری و نمایش مناسب در موبایل و دستگاههای مختلف و کاربری آسان از جمله امکانات دیگر این سامانه میباشد.
مهندس روحانی در پایان اضافه کرد: همچنین با هدف تکریم ارباب رجوع، افزایش رضایتمندی، ثبت درخواست مجوز تردد سیستمی و انجام فرآیند تایید مجوز ورود و تردد، سهولت و سرعت در اخذ مجوزات، داشبورد ترددهای مجاز برای نگهبانی و گزارشگیریهای متنوع، سیستم ثبت تردد ارباب رجوع بر روی بستر سیستم مدیریت فرآیندها (BPMS) توسط کارشناسان دفتر فنآوری ارتباطات و مدیریت اطلاعات با همکاری دفاتر روابط عمومی و حراست و امور محرمانه پیادهسازی گردید.
خبرنگار: رضا عارضی