راهبرد مشارکت

شرکت برق منطقه ای اصفهان در راستای اجرای مصوبه طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع (موضوع مصوبه شماره ۱۸۵۴۰/۱۳ ط مورخ ۸۱/۱۲/۱۰ شورای عالی اداری)، ابلاغیه حقوق شهروندی در نظام اداری (موضوع نامه شماره ۱۱۲۷۱۲۸ مورخ ۱۳۹۵/۱۲/۲۸) و به منظور نیل به اهداف مندرج در منشور اخلاقی و خط مشی شرکت برق منطقه‌ای اصفهان مبنی بر ارتقاء سطح رضایتمندی مشترکین برق و سایر مردم نسبت به دریافت نظرات، پیشنهادها و انتقادات ایشان، از طرق زیر اقدام می‌نماید.

  • نظر سنجی خدمات مشترکین

ذینفعان از طریق آدرس الکترونیکی موجود در پرتال، می توانند نظرات خود را در خصوص ارایه خدمات مشترکین موجود در شرکت برق منطقه ای اصفهان ارایه نمایند.

  • سامانه نظام پیشنهادات

ذینفعان می توانند از طریق سامانه نظام پیشنهادات ایده های خود را به صورت دقیق بیان کرده و سپس در صورت بررسی، تایید و تصویب ایده ها در کمیته داوری، از مزایای ارائه و مشارکت در پیشنهادها بهره مند شوند.

  • سامانه رسیدگی به شکایات

عموم ذی نفعان می توانند با استفاده از سامانه ی شکایات نسبت به ثبت و پیگیری شکایات خود اقدام نمایند.

  • ارتباط با مدیر عامل

عموم ذینفعان می توانند از طریق منوی ارتباط با شرکت، قسمت ارتباط با مدیر عامل نسبت به ارسال پیام اقدام نمایند.

  • ارتباط با مدیران ارشد شرکت

اطلاعات تماس مدیران ارشد شرکت از طریق این جایگاه قابل دسترس می باشد. ذینفعان می توانند از طریق تماس، با مسئولین شرکت، نسبت به پیگیری درخواست های خود و نیز ارسال پیام اقدام نمایند.

  • دریافت پیام

امکان دریافت و پاسخگویی پیام مخاطبین از طریق پست الکترونیکی info@erec.co.ir و نیز سامانه پیامکی 5۰۰۰10075 ایجاد شده است.

 

 

تاریخ بروزرسانی: 1398/04/17
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به شرکت برق منطقه ای اصفهان می باشد
AGRA Cms